Dalszövet

Ezen az oldalon dalszövegeket elemzünk. További részletek az első cikkben!

Utolsó kommentek

  • goo: Nekem viszont régi kedvencem ez a szám, szerintem sem kéne ócsárolni, de mind1. Hajrá dalszövet sá... (2007.09.30. 15:00) Ossian - A rock katonái
  • DunaCipőColi: majd következő 7végén megcsinálom csak kolesz és nincs időm :S (2007.09.21. 20:35) Replika - Ott ragyog
  • varakozo: Na mi van már? Izgatottan várjuk az új dalszöveg-elemzéseket! Ugye nem hagytátok abba, mert már ... (2007.09.20. 12:56) Replika - Ott ragyog
  • DunaCipőColi: Én erre csak annyit tudok mondani, hogy akik szidtak, azok biztos nem szeretik az igényes zenét, c... (2007.08.29. 20:20) Ossian - A rock katonái
  • kovboj: Azta, látom nem nagyon hallgatsz igényes zenét... És azt hiszem pont erről beszéltem az első cikke... (2007.08.29. 01:22) Ossian - A rock katonái
  • Utolsó 20

Címkék

Rovatok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Archívum

HTML

Depresszió - Néha

2007.08.23. 18:15 | DunaCipőColi | Szólj hozzá!

Voltam már én is a legjobb valakinek és fordítva
Aztán meg az ajtót basztuk egymásra úgy ordítva
Mintha egy pillanat alatt felégett volna a világ
Pedig ez csak bennünk történt, de ami megmart igazi láng.

Talán még tudnék hinni a valódi mesékben
Hogyha akarsz és tudsz győzz meg, vagy szimplán csak érts meg.

Hát jöjjön most valaki
Aki ismét felfedezi
Azt ami jó bennem
Csak ő is úgy kelljen

Mert   Néha Szar   Egyedül   Néha

Köszönöm, hogy mellettem, és velem van sok jó ember
Remélem, hogy viszonozni tudom nekik én is ezerszer
Hogy tőlük mindig félig megteltnek érzem a korsót
Nem vagyok beteg, elveszett, csak néha egy-két dolgot...

Másként látok, hogy ezzel önmagam lehessek
De nekem is kell egy társ és, hogy igazán nevessek

Hát jöjjön most valaki
Aki ismét felfedezi
Azt ami jó bennem
Csak ő is úgy kelljen

Hát jöjjön most valaki
Aki ismét felfedezi
Azt ami jó bennem
Csak ő is úgy kelljen

Mert   néha szar   egyedül   néha

 

Elemzés:

 

Azt mondja az eleje, hogy nem kell nagyon elszomorodni minden kicsi apróságon, és nem kell azt érezni, hogy ez csak velünk történik. És hogy nem tud már megbízni senkiben se és a „csodákban” sem hisz. Nagyon egyedül érzi magát, de most nem a barátokra gondol, hanem egy párra, aki megérti, mert az derül ki belőle, hogy nem nagyon tudja megtalálni a helyét és viszonozni a megértésüket a barátainak. És nem akar más lenni, hogy azt szeressék benne, ami nem ő, hanem más és így nem csak magát csapja be, hanem ismerőseit is és így könnyen elveszíthet mindent, de ő nem változtat magán senki kedvéért se.

Címkék: zene depresszió dalszöveg

A bejegyzés trackback címe:

https://dalszovet.blog.hu/api/trackback/id/tr16147179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása